Persbericht lancering platform Chief Hospitality

Onemeeting.com lanceert Chief Hospitality: een platform met internationale keynote sprekers

AMSTERDAM, 7 november 2023 – Onemeeting.com, het boekingsplatform voor vergaderlocaties, lanceert vandaag haar nieuwe internationale platform Chief Hospitality met keynote sprekers over het thema Hospitality. Global Voices uniting Hospitality is het motto. Het platform richt zich op bestuurders, leiders en managers van dienstverlenende bedrijven, organisaties, instellingen en community’ s die ‘service excellence’ en een ‘warme bedrijfscultuur’ nastreven.  In een digitale samenleving verliest de menselijke verbinding het steeds meer van de digitale verbinding.

Chief Hospitality gaat ‘mensentaal’ weer op de kaart zetten naast digitaal.

Mensentaal versus Digitaal
“Als alles digitaal wordt, maakt mensentaal weer het verschil”, aldus Luc van Bussel, CEO & Chief Hospitality van Onemeeting.com. “Onze visie is dat mensen niet zonder elkaar kunnen. Zeker niet in deze digitale samenleving. De pandemie heeft onze visie bevestigd dat mensen samen willen komen en elkaar willen ontmoeten. Hospitality inspireert en intensiveert de kracht van gastvrijheid zodat medewerkers, gasten en klanten zich echt thuisvoelen in een nieuwe omgeving. Excellente serviceorganisaties laten dit nooit aan het toeval over”, aldus Van Bussel.

7 Chiefs in Gastvrijheid
Chief Hospitality introduceert de eerste zeven internationale ‘Chiefs’ uit de Hospitality, ieder met een uniek persoonlijk, tijdloos verhaal over de waarde en het belang van gastvrijheid voor iedere menselijke organisatie: Luc van Bussel (oprichter), Colin Burns, Paul Geraeds, Madiha Mouchtak, Bruno Rouffaer, Petra Schollin Löfbom en Vincent Somsen zijn de eerste zeven sprekers op het platform. Het platform introduceert in de komende periode nog tal van nieuwe internationale sprekers. Kijk voor meer informatie over de eerste sprekers op hun pagina op de website.

Verbinden versus polariseren
Chief Hospitality heeft als duurzame missie om de samenleving weer ‘samen te brengen’ met inspirerende verhalen en formules over gastvrijheid. “In het huidige tijdsgewricht staat de samenleving onder druk van toenemende polarisatie. Mensen samenbrengen lijkt verder weg dan ooit. Chief Hospitality wil een duurzame bijdrage leveren aan verbinding, als vaccin tegen de groeiende polarisatie en roept bestuurders, leiders en managers op om medemenselijkheid en samenwerken weer topprioriteit te maken”, aldus Van Bussel.

Over Chief Hospitality:
Chief Hospitality is een nieuw internationaal platform met keynote sprekers over Hospitality in een digitale wereld.  Het platform is een initiatief van Luc van Bussel, CEO & Chief Hospitality van Onemeeting.com, een boekingsplatform voor vergaderlocaties. Chief Hospitality biedt boekers van keynote sprekers een breed aanbod aan internationale sprekers uit verschillende landen, continenten en culturen. De missie van Chief Hospitality is het bevorderen van de menselijke verbinding, de medemenselijke organisatie en een samenleving waarin menselijk maat weer de norm wordt.

Onderstaand vind je meer informatie over de eerste zeven sprekers:
– Luc van Bussel: https://chiefhospitality.com/speaker/luc-van-bussel
– Colin Burns: https://chiefhospitality.com/speaker/colin-burns
– Paul Geraeds: https://chiefhospitality.com/speaker/paul-geraeds
– Madiha Mouchtak: https://chiefhospitality.com/speaker/madiha-mouchtak
– Bruno Rouffaer: https://chiefhospitality.com/speaker/bruno-rouffaer
– Petra Schollin Löfbom: https://chiefhospitality.com/speaker/petra-schollin-lofbom
– Vincent Somsen: https://chiefhospitality.com/speaker/vincent-somsen

________________________________________________________________________________________________________
Voor meer informatie, beeldmateriaal, interviews en media-aanvragen kan je contact opnemen met:

ChiefHospitality.com
Luc van Bussel | CEO & Founder Chief Hospitality +31 6 45002468 of luc@ChiefHospitality.com
Onemeeting.com
Luc van Bussel | CEO The Onemeeting Company | Onemeeting.com | Onemeeting Services +31 6 45002468 of luc.vanbussel@theonemeetingcompany.com

www.ChiefHospitality.com
www.theonemeetingcompany.com
www.onemeeting.com
www.wcare.one

Wil je meer informatie? Dat kan via  mijn Instagram of LinkedIn. Of heb je interesse in een keynote? Neem dan de 1e stap en klik hier.